top of page

Salam perkenalan

Assalamualaikum dan selamat datang kepada pelanggan setia kami serta pengunjung laman web Izzatlorisewa.com. Hehe.. Hari ni kami telah pun menambah bahagian baru dalam laman web ini. Bahagian ini akan memaparkan aktiviti harian kami serta kisah-kisah menarik berkaitan tugasan yang kami terima daripada pelanggan.

Lori sewa segambut

Paparan yang kami bawakan di bahagian ini berbentuk santai. Ianya sekadar untuk berkongsi dengan pengunjung laman web izzatlorisewa.com perkara-perkara yang biasa dilakukan sebelum, semasa dan selepas proses pemindahan dijalankan.


Seperti yang anda sedia maklum, perkhidmatan lori sewa kami bukan tertumpu kepada urusan pindah rumah sahaja, tetapi kami juga melakukan perkhidmatan-perkhidmatan tambahan antaranya pembungkusan, wrapping service, membuka dan memasang semula perabot, antaranya almari, sofa, meja makan, kerusi, katil dan lain-lain.


Untuk pengetahuan anda, tugas kami bukan sahaja tertumpu pada pindah rumah semata-mata, lori-lori kami juga pernah ditugaskan untuk membawa peralatan-peralatan perkahwinan contoh nya set pelamin, katering dan lain-lain.


Baiklah, sampai di sini sahaja celoteh kami pada hari ni, esok kami akan menerangkan perkara-perkara yang perlu dilakukan dan perkara yang perlu dielakkan semasa proses pemindahan dijalankan.


Terima kasih

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
bottom of page